Feel free to translate!

vrijdag 22 november 2013

Doe er maar een stuk of...

Hallo lieve bloggers,
Kerst komt langzaam in zicht! Met al die mooie kerstkaarten in blogland kom je zo langzamerhand wel een beetje in de stemming. Ik ben de laatste tijd tussendoor en in etappes ook heel ijverig bezig geweest en dat heeft geresulteerd in deze kerstkaartjes en kadolabels:


Wat een boel bij elkaar hè! Met de eerste ben ik wel al lang geleden begonnen hoor. Met al die gezondheidsdingetjes tussendoor valt het niet mee. Maar.....met de slijmbeursontsteking in mijn schouder gaat beter, de slokdarm gaat ook beter alleen is de boel bij mijn maag nog ontstoken (wel goed voor de lijn haha!). Vandaag weer nieuwe medicijnen erbij, mijn keuken lijkt intussen wel een mini-apotheek. Gelukkig voel ik me beter dus eens kijken of ik vandaag mijn voorraad kerstkaarten nog kan aanvullen!

Ik wens jullie (alvast) een heel fijn weekend met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

maandag 18 november 2013

Pluk de dag!

Hallo lieve bloggers,

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij My Besties met als thema: gebruik lint, kant of iets anders van stof. Voor de rest mag je zelf weten wat voor kaart je maakt, niet zo moeilijk toch? Dus doe gezellig mee dames! Voor het Design Team heb ik de volgende kaart gemaakt:


Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige kaart! Ik waardeer het zeer dat jullie me zo trouw blijven volgen!

Challenges:
Songbirdchallenges (Drink with me - Les Miserables)

Ik wens jullie een hele fijne week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

woensdag 13 november 2013

Dear Santa...

Hallo allemaal,
Om te beginnen iedereen heel hartelijk bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik word er altijd zo blij van! Vandaag ga ik ook mijn best doen om op jullie blogs rond te kijken want dat is al een tijdje niet meer zo goed gelukt...
Ik laat jullie een kaartje zien met een afbeelding van Mo Manning; ze zijn zo ontzettend leuk en schattig vind ik. De afbeelding had ik al eerder ingekleurd, zo handig als je ze dan alleen nog maar hoeft te pakken! Het kaartje heb ik gemaakt met dank aan Hanny, Marrie, Peggy, Jolanda en mijn moeder. Heerlijk om de gekregen spulletjes te gebruiken, wat een luxe.


Gisteren zijn Jolanda en ik samen gezelllig bij Pouwla op de fröbel geweest. Pouwla bedankt voor je gastvrijheid! Het was heel gezellig en ik heb weliswaar ook nog (bijna) een afdrukje ingekleurd. Met de kaart die erbij hoort ben ik bezig maar die mag ik jullie pas over een paar weekjes laten zien.

Ook nog even leuk om te vermelden: mijn christmascard in pink and silver is bij Scrapbook Stamp Society 1e in de DT top-3 geworden, leuk!! Dat zijn toch altijd leuke complimentjes.

Challenge: 

Ik wens jullie nog een fijne week en veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

maandag 4 november 2013

Christmas in pink and silver

Hallo lieve blogvriendinnetjes,

Kerst komt langzaam in zicht! Je ziet nu steeds meer kerstkaarten in blogland, heerlijk sfeertje zo. Vandaag start bij My Besties Challenge weer een nieuwe challenge met als thema: Christmas in pink or silver (or both). Weer een gelegenheid om een kerstkaartje te maken dames! En zo'n lekker vrouwelijk thema ook!
Ik heb dit kaartje gemaakt:


Velen van jullie vroegen me hoe het nu met de nieuwe medicijnen gaat. Nou, dat gaat gelukkig een stuk beter al weet ik nog niet of het de juiste medicijnen voor me zijn. Vandaag heb ik evaluatie met de arts dus we zullen zien. In ieder geval gaat het beter dan een aantal weken geleden, dus dat geeft de burger moed! Yeah!! ;-)

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.

Challenges: 

Ik wens jullie een heerlijke week en natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

donderdag 31 oktober 2013

Mixed Media Canvas

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag weer eens een teken van leven van mij. Geen nieuwe kaart deze keer maar wel iets anders leuks. Althans dat vind ik zelf dan haha ;-). Vorige week ben ik bij Jolanda geweest en hebben we lekker samen gekliederd. Jolanda kan heel goed kliederen (kijk maar eens op haar blog) én lesgeven dus ik heb er veel van opgestoken. 
En daar is dit volgende project uit voort gekomen. Het is een canvas van 20 x 20 cm. De basis heb ik bij Jolanda gemaakt en de rest heb ik thuis afgemaakt. Er zitten heel veel persoonlijke symbolen op en dat maakt het voor mij zo mooi. Nou ik kan zeggen dames, ga lekker aan de klieder want het is echt heerlijk om te doen!


Nog een paar detailfoto's:


Jolanda bedankt, het was zeker voor herhaling vatbaar!

Challenges:

Ik wens jullie nog een fijne week en alvast een goed weekend....en natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

maandag 21 oktober 2013

Christmas greetings

Hallo lieve bloggers,
Soms zit het mee....en soms zit het tegen....wie kent het niet? De ene week fröbel ik lekker een eind weg (nou ja, voor mijn gevoel dan)...en de andere week/weken zit het er helaas niet in. De laatste weken is het helaas weer niet gelukt. Ik heb nu nieuwe medicijnen en hoop dat deze een positieve bijdrage aan mijn dagelijks leven gaan geven! Hoop doet leven toch?

Gelukkig had ik al een kaartje klaar voor de challenge bij My Besties Challenge. Het thema voor deze week is: use a background stamp. Nou heb ik daar wel eventjes over moeten nadenken. Ik heb eerst een stansje gemaakt van een kerstboom en vervolgens het restpapier weer gebruikt als mal. Daar heb ik met distressinkt overheen gestempeld en voilá....je ziet de kerstboom weer....maar dan anders! De mooie stansjes heb ik van een hele lieve meid gekregen en de leuke charm van een andere hele lieve meid! 


Ik weet nu al dat mijn zus deze kerstkaart krijgt, gewoon omdat het bij haar past. Wel gevaarlijk om dat nu al te melden want ik weet niet of ze wel eens op mijn blog kijkt! Maar ach, een beetje voorpret mag toch wel. ;-)

Challenges:

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met veel knutselplezier!

Lieve groetjes, Wendy

maandag 7 oktober 2013

Play the violin

Hallo blogdinnetjes,
Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijk weekend hebben gehad. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, speciaal voor My Besties Challenge. Het thema voor deze week is: anything goes, dus leef je lekker uit zou ik zeggen! Omdat ik een zwak heb voor muziek, heb ik voor deze leuke Bestie met viool gekozen.


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenges bij:

En zojuist zag ik dat mijn blondje van twee berichten geleden 'winner DT' is geworden bij Scrapbookstampsociety! Ik vind dat zooo leuk!

Ik wens jullie een heerlijke week en veel knutselplezier!

Groetjes, Wendy

zaterdag 5 oktober 2013

X-Mas Post

Hallo allemaal,

Het moet niet gekker worden...twee kaarten in een week! Voor mij heel wat, voor andere misschien al te weinig hahaha. Ik heb weer genoten van al jullie leuke en lieve reacties op mijn vorige kaartje.....daar knap ik echt van op!! Ik zie ook net dat dit kaartje 2e in de top 5 is geworden bij QKR Stampede, LEUK!!!

Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt voor de challenge bij Christmas Challenges with sketches. Het is alweer oktober en ik wil er nog zoooveel maken. ;)


Vorig weekend heeft mijn schatje me een paar daagjes meegenomen naar de Veluwe. We hebben in Putten gelogeerd, een prachtige omgeving. Het weer heeft ons die dagen alleen maar toegelachen.....zo heerlijk! Lekker een beetje uitgerust en gewandeld. En naar Gerda's Hobbyshop geweest want dat ligt in Putten. Wat een leuke winkel is dat....en ze hebben zoveel leuke spulletjes! Veel leuker dan Jamin hahaha!!

Nog even een kleine impressie van ons leuke en prachtige herfstweekendje!


Ik wens jullie een heel fijn weekend en veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy

woensdag 2 oktober 2013

Voor jou!

Hallo allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers, superleuk! Graag zou ik ook jullie blogs willen bezoeken maar blijkbaar kan ik bij sommigen niet op de blogs komen. Als je even laat weten waar ik je blog kan vinden, dan word ik graag volger!
Deze keer laat ik jullie een blondje zien. Ik moet af en toe toch een beetje bij mezelf blijven! ;-) Het is een My Little Dimples stempel van Sherri Baldy. Omdat ik het leuk vind om af en toe iets anders dan 'normaal' te maken, heb ik gekozen voor enigszins zachte kleuren.


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Dutch Stamp Chickies - alles mag, behalve kerstkaart
Scrapbook Stamps Society - anything goes
My Bestie Norge - use dies
Paper Makeup Stamps - pretty in pink/awareness
QKR Stampede - butterflies & bows.

En natuurlijk wil ik nog even vermelden dat mijn 'Redhead' kaartje de DT top 3 bij Scrapbook Stamp Society heeft gehaald!

Ik wens jullie een fijne week en veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy