Hallo lieve bloggers,
Kerst komt langzaam in zicht! Met al die mooie kerstkaarten in blogland kom je zo langzamerhand wel een beetje in de stemming. Ik ben de laatste tijd tussendoor en in etappes ook heel ijverig bezig geweest en dat heeft geresulteerd in deze kerstkaartjes en kadolabels:
Wat een boel bij elkaar hè! Met de eerste ben ik wel al lang geleden begonnen hoor. Met al die gezondheidsdingetjes tussendoor valt het niet mee. Maar.....met de slijmbeursontsteking in mijn schouder gaat beter, de slokdarm gaat ook beter alleen is de boel bij mijn maag nog ontstoken (wel goed voor de lijn haha!). Vandaag weer nieuwe medicijnen erbij, mijn keuken lijkt intussen wel een mini-apotheek. Gelukkig voel ik me beter dus eens kijken of ik vandaag mijn voorraad kerstkaarten nog kan aanvullen!
Ik wens jullie (alvast) een heel fijn weekend met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy





