Feel free to translate!

maandag 26 augustus 2013

Zakje gepimpt!

Hallo bloggers,
Wat gezellig dat er weer nieuwe volgers mijn blog hebben gevonden: welkom op mijn blog dames!
Vandaag laat ik jullie geen kaartje zien maar een zakje, mijn allereerste gepimpte zakje hahaha! Natuurlijk vond ik het erg leuk om te doen dus er zullen er beslist nog meer volgen. ;)
Dit zakje heb ik gemaakt voor het DT van My Besties Challenge. De opdracht van deze week is: anything but a card. Dus dames, ga lekker aan de slag en versier alles wat je maar kunt vinden....zolang het maar geen kaart is.


Bedankt allemaal voor de fijne reacties op mijn cowboykaartje! Ook die stoere jongenskaart vond ik erg leuk om te maken en smaakt naar meer! Voelde ik me maar de hele dag TOP dan kon ik me heerlijk uitleven.;)  Maar om maar bij mijn eigen spreuk te blijven: geniet van de mooie dingen in het leven én geniet op de momenten dat het kan!

Met dit tasje wil ik graag meedoen aan de challenges bij De creatieve zebraDutch cardlovers en QKRstampede.

Ik wens jullie een heerlijke week en veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

vrijdag 16 augustus 2013

Verjaardagscowboy!

Hallo bloggers,

Is het bij jullie ook zo'n fantastisch weer? Een heerlijk zonnetje en zeer aangename temperatuur... dat willen we best nog wel even zo houden! Deze week had ik een redelijk 'goede' week en heb dan ook van alles kunnen maken. Lekker genieten is dat als het lekker gaat. Helaas kan ik jullie nu nog niet alles laten zien maar dat komt zeker nog! Alles op z'n tijd hè. 
De kaart die ik jullie vandaag laat zien, heb ik gemaakt voor mijn neefje die over een paar weekjes zijn 5e verjaardag viert. Hij is een stoer manneke en daar hoort ook een stoer kaartje bij. Ik ga er maar vanuit dat ze niet op mijn blog kijken dus ik durf 'm gerust al te plaatsen:


Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart, zo heerlijk om te lezen!
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges: 
Totally Papercrafts - favorite colors
Magnolia Mania  - bingo (Edwin/blue/brads)

Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend en veel fröbelplezier!
Groetjes, Wendy

maandag 12 augustus 2013

Butterfly Hugs

Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik vind dat altijd zo heerlijk om te lezen! En eindelijk-eindelijk-eindelijk zakt langzaam de temperatuur een beetje in mijn huisje....nu tot 23 graden. Al die hitte kreeg ik er maar niet uit....alles tegen elkaar open zetten, midden in de nacht...niets hielp. Tja, alle warmte stijgt naar boven en aangezien ik bovenin een appartementencomplex woon.....dan krijg je dat. Genoeg gezever, over tot de orde van de dag. Er is weer een nieuwe challenge bij My Besties challenge. Het thema is 'include an animal'. Ik ben een beetje in zomersfeer gebleven met deze vlindertjes:


Verder ben ik superblij omdat ik de juli-challenge bij AnMacreatief heb gewonnen! Yeahh!!
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij Kaartjes-inspiratie-challengesAnMacreatiefAntoinette-kleurenfestijn en Totallypapercrafts.

Ik wens jullie een heerlijke week met veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

maandag 29 juli 2013

Bow Crazy

Hallo bloggers,
Zijn jullie ook blij dat de hittegolf voorbij is? We kunnen even een paar dagen op adem komen maar daarna worden er weer Spaanse temperaturen verwacht... Ik ben nu bijna een week terug van vakantie en het lukt me niet echt om me in het freubelen te storten. Even een soort van zomerdipje denk ik, komt wel weer goed.
Bij Besties Challenge start vandaag een nieuwe challenge met als thema: bow crazy. Deze kaart heb ik voor mijn vakantie nog gauw gemaakt dus ik was in ieder geval op tijd! 


Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige post. Ik probeer zoveel mogelijk bij jullie langs te komen maar mijn armen laten me een beetje in de steek dus alles moet gedoseerd.....en dat kost zooooveel tijd... Maar komt ook wel weer goed!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenges bij EenhoopinspiratiechallengeAnMa creatief en Miekelottes challenges.

Ik wens jullie een leuke week met veel freubelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

woensdag 24 juli 2013

Home Sweet Home

Hallo lieve bloggers,
Ik ben weer thuis! Vannacht heb ik na tweeëneenhalve week weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen....there's no place like home... Maar in de tussentijd ben ik wel verliefd geworden op Toscane, wat een prachtig deel van Italië! Zoveel moois gezien......prachtige herinneringen gemaakt.
De koffer is inmiddels leeg en de wasmachine draait overuren. Mijn markers had ik meegenomen maar ik heb er (helaas) niets mee kunnen doen. Slecht licht, vol programma etc. Dus ik popel om weer aan de slag te kunnen gaan! :-) Ik ben ook erg benieuwd wat jullie allemaal hebben gedaan en gemaakt de laatste weken dus ik ga de komende tijd een rondje langs jullie blogs maken!
Een nieuw kaartje kan ik nog niet laten zien maar wel eentje die ik voor mijn vakantie heb gemaakt en nog niet op mijn blog heb gezet (dacht ik)...


En natuurlijk een impressie van mijn vakantie!


Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart, wat was dat heerlijk om bij thuiskomst te lezen! Gelukkig is het voorprogrammeren ook goed gegaan. :-)

Lieve groetjes, Wendy

maandag 15 juli 2013

Black & white and one other colour

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van een heerlijke zomer, thuis of elders. Deze post heb ik al vooruit gepland omdat ik op dit moment (hopelijk) heerlijk aan het genieten ben ergens in het zonnetje! Ik wil jullie enorm bedanken voor alle leuke reacties die jullie altijd op mijn blog achterlaten. Het is mij de laatste tijd niet zo goed gelukt om met enige regelmaat jullie blogs te bezoeken en/of reacties te geven. Na mijn vakantie hoop ik meer energie te hebben om er weer vol tegen aan te gaan!

Deze kaart heb ik gemaakt voor het DT van de challenge bij Besties Challenge. Het thema voor deze week is: black & white and one other colour. 


Ik wens jullie een heerlijke zomer!
Lieve groetjes, Wendy

maandag 1 juli 2013

Shabby Chic

Hallo allemaal,

Wat een hectische weken zijn er weer voorbij gevlogen. Mam woont nu in een nieuw zorgcentrum en pap is gelukkig weer uit het ziekenhuis. Mijn woonkamer heeft tussendoor ook nog een nieuwe schilderbeurt gekregen dus dat kan er weer even tegen. En dan nu weer tijd voor een kaartje:


Deze kaart heb ik gemaakt voor het DT van de challenge bij Besties Challenge met als thema Shabby Chic. De eerste keer dat ik een kaartje in dit thema heb gemaakt en ik moet zeggen dat het een erg leuke uitdaging was. Dat hou ik er in! ;-)

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties op de twee kaarten in mijn vorige post. Met het eerste kaartje ben ik tweede geworden in de top 3 bij De creatieve zebra. Met het kaartje voor vaderdag heb ik de top 5 gehaald bij qkrstampede én ben ik 1e geworden bij hobbynu.nl!!! Het gaat lekker zo, heerlijk genieten is dat!!!

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij QKR Stampede en Creapaleis.
Ik wens jullie een heerlijke week met veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy


maandag 17 juni 2013

Niet één maar twee!

Hallo lieve bloggers,

Wat is het toch fijn om altijd maar weer die lieve en leuke reacties van mijn trouwe volgers te krijgen en te lezen, zoooooo leuk!!!
Vaderdag is helaas in het water gevallen, pap is vorige week woensdag in zorgelijke toestand in het ziekenhuis opgenomen. Dus het kaartje van mijn vorige post hangt nu in het ziekenhuis. Hopelijk knapt hij snel op en mag hij gauw weer naar huis. En mam gaat deze week verhuizen van het ene zorgcentrum naar het andere, dus we hebben onze handen vol!
En als dan toch 'alles' tegenzit.....vandaag is ook nog eens m'n fiets gejat.....flink balen dus. Voortaan maar met de benenwagen...

Maar laat ik leuker nieuws melden: deze keer niet één maar twee kaartjes om jullie te laten zien. De eerste kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij Besties Challenge. Het thema voor deze week is: use pearls & lace. Dat is niet al te moeilijk, toch dames?


En de tweede kaart heb ik speciaal gemaakt voor de newsletter van Sherri Baldy. Vandaag zag ik mijn kaartje op Facebook voorbij komen, hoe leuk is dat!


Met deze twee kaartjes wil ik meedoen aan de challenge bij De Creatieve Zebra.

Ik wens jullie een fijne week en veel plezier!
Groetjes, Wendy

maandag 10 juni 2013

Vaderdag

Hallo allemaal!
Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer de laatste dagen? Niet echt freubelweer...maar wél lekker genieten!
Voor vaderdag heb ik dit kaartje gemaakt. Mijn vader neemt mijn kaartjes altijd dankbaar in ontvangst...zo lief. Vanwege gezondheidsdingetjes heb ik zijn verjaardag onlangs helaas moeten missen en daarom zondag extra aandacht met kaartje, bezoekje en kadootje (en natuurlijk een dikke knuffel)!


Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:
 Kaartjes-inspiratie-challenges-blog: gebruik de kleuren bruin en blauw.
Hobby nu: vaderdag.
Krea2day: mannenkaart.
Lexis Creations: Father's day.
QKR Stampede: for dad.
Joanna Sheen Challenge: Father's day.
Simply Createtoo: Fathers's day or male.
Totallypapercrafts: feeling blue.

Ik wens jullie een hele fijne week met veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy