Feel free to translate!

zaterdag 12 januari 2013

Roses are red...

Hallo lieve bloggers!
Eindelijk weer eens een teken van leven van mij. Allereerst wil ik jullie (mag het nog?) een heel leuk, gelukkig, gezond en creatief 2013 wensen. Ik hoop dat het een goed jaar wordt voor ons allemaal.
Ik ben heel blij dat ik weer eens een kaartje kan posten want het is weer eventjes geleden. Er is van alles en nog wat tussendoor gekomen waar ik jullie niet mee lastig zal vallen. Belangrijk is dat vandaag het zonnetje letterlijk en figuurlijk schijnt!
Mijn schoonmoeder is over een paar weekjes jarig maar omdat ze dan op vakantie is, vieren we dat vanavond met een etentje. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:


De knoopjes op de kaart heb ik onlangs uit het knopendoosje van mijn schoonmoeder gevist, uiteraard mét toestemming! Ik vond het leuk om de knoopjes dan juist op een kaart voor haar te gebruiken. Ben benieuwd wat ze ervan vindt en of ze de knoopjes zal herkennen!


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Scrapcardschallenge.
Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend en veel knutselplezier!

Groetjes, Wendy


24 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,

    Ha leuk, je bent er weer en ..wat heb je een lief kaartje gemaakt..super en..leuk met de knoopjes..veel plezier vandaag met het etentje...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, fijn dat je er weer bent. Voor jou ook alle goeds voor het nieuwe jaar (van mij mag het nog hoor) Je kaartje is echt geweldig leuk. Ik wens je een gezellig etentje toe met elkaar en ben benieuwd hoe haar reactie is op "jou" kaart en "haar" knoopjes haha.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wendy,
    een super lief kaartje en het stempeltje is ook al zo'n schatje:0) Je hebt Daisy prachtig ingekleurd!
    Veel plezier vanavond met het etentje en hopelijk tot gauw!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    Veel plezier vanavond met het etentje.
    Fijn weekend.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé die Wendy, wat fijn om weer wat van je te horen. Je kaartje voor je schoonmoeder is werkelijk weer een dotje om te zien, wat een lieve kleuren heb je ook gebruikt. Een toppertje weer. Heel veel plezier vanavond met het etentje, heerlijk eventjes genieten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam eerst je berichtje tegen op de mail, en dacht hoe zou het met Wendy zijn en gelukkig heb je weer eens een kaartje gepost. Voor jullie wens ik een goed 2013.
    Het kaartje voor je schoonmoeder is beeldig, ben benieuwd of ze de knoopjes herkend!
    Lekker weertje in ons zuiden zo mag het van mij wel even blijven, beter dan die grijze dagen!
    Eet smakelijk vanavond en tot een volgende keer

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn je weer te zien in Blogland, Wendy, en meteen met een super leuk kaartje. Die gaat vast in de smaak vallen bij je schoonmoeder (zeker nu haar eigen knoopjes erop zitten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje met een schattige stempel. Je schoonmoeder zal er vast blij mee zijn en zo krijgt ze haar knopen terug. Geniet van het etentje en van de familie.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou ook nog een heel mooi en creatief 2013 Wendy!
    Een mooi kaartje heb je voor je schoonmoeder gemaakt, leuk dat je haar knoopjes erop gebruikt hebt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je er weer bent en dat is zeker lekker binnen komen met zo'n leuke kaart zeg! Jij ook nog de beste wensen voor 2013 hoor! En dan ook nog een etentje vanavond. Leuk! Veel plezier hoor. Geniet er maar van.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt voor je schoonmoeder

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook jij de beste wensen en je kaartje is geweldig mooi .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je schoonmoeder.
    Wat leuk om de knoopjes die je van haar kreeg te verwerken op haar verjaardagskaart, leuk idee. De kaart is een schatje en zal zeker gewaardeerd worden.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje meis, geweldig gekleurd ook!!!! Leuk met die knoopjes en idd....gaat ze de knoopjes herkennen?
    Ik wil je nog even bedanken voor je lieve woorden en heel lief dat je de moeite hebt genomen om nog terug te lezen. Je had ook gewoon op de laatste kaart kunnen reageren.....vaak kom ik er niet meer aan toe om nog voorgaande posten te bekijken en dat is jammer want dan mis je wel eens informatie die je graag had gehad.Lief dat je zo begaan bent met het wel en wee van andere bloggers!
    Dikke knuffel van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Wendy,
    nou fijn weer wat van je te horen! Ik hoop dat het geod met je gaat.
    Joekaartje is heel erg mooi! Schattige afbeelding en super gekleurd. Of je schoonmoeder de knoopjes zal herkenne? Ik ben benieuwd. Als het van een kledingstuk was dat ze graag aanhad, vast wel...
    gezellig om uit eten te gaan, is ze toch en beetje jarig in het bij zijn van de kinderen...
    Lieve groetjes,
    GerJanne


    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje heb je gemaakt Wendy.
    Dit stempeltje is echt super en alles is zo mooi ingekleurd. Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook voor jou nog het allerbeste voor 2013! Je kaartje is heel erg leuk en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Wendy, wat fijn om weer een post van je te krijgen! Zo mooi dat je er weer bent, ik hoop dat het weer wat met je gaat...je kaartje ziet er weer prachtig uit! Leuke kleuren en details! Hier zal je schoonmoeder vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy wat een schattig kaartje,héél leuk gemaakt. En heeft je schoonmoeder de knoopjes herkent...?lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is weer een schatje wendy ook het labeltje oveaan er gaaf en die twee knopen er op ook heel leuk

    die zal vast goed ontvangen zijn denk ik

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd. Mooie details ook, en de knoopjes van je schoonmoeder zijn goed van pas gekomen.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy

    Wat een lief kaartje voor je schoonmoeder en wat leuk dat je haar knoopjes hebt gebruikt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prrrrschtige kaart zeg!! Wat een leuke kleurtjes en zo lekker vintage.
    Ik ben er helemaal weg van. Mijn complimenten.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wendy, dank je wel voor je bezoek en reacties aan mijn adres !
    Wat heb je mooi gekleurd!!
    Je kaartje is een echt lieverdje!!
    Leuk zo met die kleine bloempjes en knoopjes!
    Een fijne week en geniet van de mooie natuur!!
    Lieve groeten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy