Feel free to translate!

maandag 20 mei 2013

Happy Birthday with balloons + winner Candy!

Hallo allemaal,

Nogmaals wil ik iedereen heel hartelijk danken voor alle leuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige kaart(en) en op mijn nieuwe uitdaging als lid van het Design Team bij Besties. Heerlijk om al die berichtjes te lezen dus dank jullie wel!
Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Besties Challenge Blog met als thema: Happy Birthday. Versier je kaart met een kaars, confetti, taart of een ballon.  Dus dames, doe je best en maak er iets feestelijks van! Dit is mijn DT-kaartje:



Dan eindelijk de uitslag van mijn bloghop Candy, spannend! Ik vond het leuk om de trekking te verrichten op de ouderwetse manier dus zo:


Alle namen netjes uitgetypt, papier gesneden, netjes gevouwen en gezellig samen in de vaas. En dan het allerleukste moment: grabbelen maar! Lieve dames, het liefst had ik jullie allemaal een prijs gestuurd. De bofkont van deze candy is:


Jolanda

Van harte gefeliciteerd met je prijs! Van Sherri Baldy krijg je ook nog een Besties stempel toegestuurd, hoe leuk is dat, heel veel plezier ermee!
Als je me even een berichtje stuurt, dan zorg ik dat je je prijs ontvangt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy

22 opmerkingen:

  1. Jolanda, gefeliciteerd met het winnen van de candy..Wendy je kaartje is weer schattig, supermooi ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy

    Je kaartje is schitterend en zoooo mooi ingekleurd.
    Jolanda, van harte gefeliciteerd met je mooie candy.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi papier, en een hele leuke digi.Jolanda van harte,ik had ook geluk..ik heb gewonnen bij Hanny!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    wat een prachtig kaartje weer! Heel mooie kleurencombi heb je gebruikt!
    Jolanda, gefeliciteerd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy,

    Je kaart is weer prachtig en je heb een leuke My Bestie stempel gebruikt.
    En Jolanda gefeliciteerd met je gewonnen Candy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige Bestie stempel nu weet ik hoe ze heten!Prachtige kaart in mooie kleuren.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart en die stempel ook zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty weer Wendy,zo mooi ingekleurd ook enne gefeliciteerd Jolanda,leuk joh...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hartstikke leuk dat ik de candy gewonnen heb:0)
    deze stempel is ook alweer zo'n schatje en wat heb je haar prachtig ingekleurd! alvast bedankt Wendy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi to every body, it's my first go to see of this weblog; this webpage carries amazing and really fine stuff in support of visitors.

    Feel free to visit my web-site ... website

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Jolanda, fijne prijs hoor.
    Nou Wendy, je kaart is weer een platje hoor, wat een mooie kleuren heb je gebruikt, het ziet er allemaal zo prachtig uit en ook lekker feestelijk.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schoontje.
    Helemaal top gemaakt Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww Wendy...wat een plaatje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch Wendy, wat een grandioos mooi kaartje!! Supergaaf gedaan, schitterend van kleur en zo gaaf alles verwerkt, petje af!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Wendy,leuk afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat is je kaartje super Wendy, zo gaaf ingekleurd, helemaal top weer. Gefeliciteerd Jolanda met het winnen van de candy en zo leuk ik heb hem gewonnen bij Marrie, ben er superblij mee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje, Wendy
    En Jolanda gefeliciteerd met je candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuk kaartje wendy en leuke stempel.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wendy wat een super mooi kaartej meid

    je hebt zo mooi ingekleurd prachtig leuke detai,s er weer bij

    winnaar gefeleciteerd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt zeg, ik vind
    hem helemaal super geworden ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy