Feel free to translate!

maandag 15 juli 2013

Black & white and one other colour

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van een heerlijke zomer, thuis of elders. Deze post heb ik al vooruit gepland omdat ik op dit moment (hopelijk) heerlijk aan het genieten ben ergens in het zonnetje! Ik wil jullie enorm bedanken voor alle leuke reacties die jullie altijd op mijn blog achterlaten. Het is mij de laatste tijd niet zo goed gelukt om met enige regelmaat jullie blogs te bezoeken en/of reacties te geven. Na mijn vakantie hoop ik meer energie te hebben om er weer vol tegen aan te gaan!

Deze kaart heb ik gemaakt voor het DT van de challenge bij Besties Challenge. Het thema voor deze week is: black & white and one other colour. 


Ik wens jullie een heerlijke zomer!
Lieve groetjes, Wendy

14 opmerkingen:

  1. Ha Wendy,
    wat heerlijk voor je dat je aan het genieten bent vaneen vakantie! Handig als je iets vooruit kunt plannen.
    Je kaart is supermooi geworden. Deze kleurencombi is gewoon erg mooi! En je kleurwerk! Prachtig zeg!
    Ik ga deze week ook genieten, gewoon thuis, ook in de zon....en knutselen natuurlijk!
    Lieve groet en rust lekker uit na alle drukte die je gehad hebt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wendy!! Mooie kleurencombinatie en super ingekleurd :-). Geniet van je vakantie!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,oohlala een beetje Parijse chic voor dit dametje.Daar doet deze kleurencombinatie mij altijd een beetje aan denken.Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt,geniet van je zomer en de rust,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi lief kaartje.
    Nog een prettige vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy
    Jij ligt lekker bruin te bakken ergens in verweggiestan, groot gelijk je moet genieten.
    Wij kunnen hier genieten van je prachtige Bestie kaart, zo mooi gekleurd, geweldig, de kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Wendy!
    geniet ze:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je op vakantie bent meis, geniet er maar van, wij hebben hier nu ook prachtig weer. En wauwie wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Wendy, zwart en rose altijd een mooie combi. Ik zou zeggen geniet lekker van het zonnetje.


    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker genieten van je vakantie en lekker bijkomen

    doe ik hier ook hoor buiten freubelen met mooi weer heerlijk

    je kaart is weer een prachtig plaatje meid mooi kleur keuze gekozen en super leuke bestie er bij leuke detais alles super bij elkaar

    door jou zijn we een beetje bestie fan geworden hi hi bijna heel blogland is nu aan de bestie maar super leuk

    fijne vakantie nog

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw Wendy, wat een beauty! Zo mooi! ik hoop er in mijn vakantie ook een heleboel te kunnen kleuren. Die van jouw is in ieder geval geweldig! Fijne vakantie, liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje, Wendy.
    Geniet nog even van je vakantie, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, mooi ingekleurd en de kleuren zijn erg mooi. Je ziet nu veel Bestie's voorbij komen, zo leuk om te zien wat iedereen er van maakt. Die van jou is schitterend.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HoiWendy, geweldig mooi kaartje. Wat passen roze en zwart toch goed bij elkaar. Ik vind je plaatje prachtig ingekleurd, vooral het haar en de plooien van de jurk. Echt prachtig. Geniet van je vakantie! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy