Feel free to translate!

maandag 21 oktober 2013

Christmas greetings

Hallo lieve bloggers,
Soms zit het mee....en soms zit het tegen....wie kent het niet? De ene week fröbel ik lekker een eind weg (nou ja, voor mijn gevoel dan)...en de andere week/weken zit het er helaas niet in. De laatste weken is het helaas weer niet gelukt. Ik heb nu nieuwe medicijnen en hoop dat deze een positieve bijdrage aan mijn dagelijks leven gaan geven! Hoop doet leven toch?

Gelukkig had ik al een kaartje klaar voor de challenge bij My Besties Challenge. Het thema voor deze week is: use a background stamp. Nou heb ik daar wel eventjes over moeten nadenken. Ik heb eerst een stansje gemaakt van een kerstboom en vervolgens het restpapier weer gebruikt als mal. Daar heb ik met distressinkt overheen gestempeld en voilá....je ziet de kerstboom weer....maar dan anders! De mooie stansjes heb ik van een hele lieve meid gekregen en de leuke charm van een andere hele lieve meid! 


Ik weet nu al dat mijn zus deze kerstkaart krijgt, gewoon omdat het bij haar past. Wel gevaarlijk om dat nu al te melden want ik weet niet of ze wel eens op mijn blog kijkt! Maar ach, een beetje voorpret mag toch wel. ;-)

Challenges:

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met veel knutselplezier!

Lieve groetjes, Wendy

31 opmerkingen:

  1. ha die Wendy,
    ik duim voor je dat de medicijnen aanslaan:0)
    wat een originele achtergrond! heel leuk gedaan en wat is er weer veel te zien op je prachtige kaart...heel mooi!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier is jou zusje vast heel blij mee ik vind hem heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    wat een leuk idee met de kerstboompjes!
    Je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy, ondanks al onze pijn , moeten we er toch maar iets van maken , vind je ook niet?
    Je kaart is weer zoo moooi , wat zal je zusje blij zijn als die op de deurmat valt met kerst.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Wendy
    wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, en is nu
    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtstuk.
    Dit ziet er weer top uit Wendy.
    Mooie kleuren, lieve stempel en dit samen met allerlei leuke details.
    Jammer dat het niet zo goed met je gaat.
    Ik wens je alle sterkte toe en dat de medicijnen maar snel hun werk mogen doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk opgelost zo met die boompjes op de achtergrond, supers!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, Wendy. Heel erg mooi gedaan!Hopelijk gaan je nieuwe medicijnen snel hun werk doen, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O oooo OOOOOOOOOOOOOOOOO, Wendy...alweer zo'n schitterende! Wat kom ik graag kijken naar je prachtig werk...
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kerstkaartje Wendy, heel mooi met die bomen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een beauty Wendy, ik vind hem ontzettend mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,
    Wat heb je een superleuke kerstkaart gemaakt, heel slim gedaan om de achtergrond zo te maken, keimooi en je hebt de digi weer erg mooi ingekleurd..ik hoop dat de medicijnen aanslaan, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh Wendy, wat een prachtige kaart laat je hier zien en wat heb je dat leuk opgelost met die kerstbomen, het ziet er super uit zo. Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt erg mooi, ze maken dat de kaart heel warm en elegant overkomt, toppie meis. Ik ga voor je duimen dat de nieuwe medicijnen goed hun werk gaan doen...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Wendy,
    dit is werkelijk een beeldschone kaart. En helemaal leuk dat je hem zo bij je zus vindt passen. Dat heb je soms....
    Ik vind de kleuren erg mooi en de kleine 2014 is errug leuk!! Ook de hartjes van de bloemen zijn superleuk. Ik heb ze liggen en vergeet ze gewoon te gebruiken.
    De gestempelde kerstbomen zijn ook gaaf. Gewoon een toppertje dus!
    ik hoop dat het weer beter gaat met de nieuwe medicijnen. Ik duim voor je!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele mooie kerst kaart met deze leuke kerstboompjes

    als achtergrond leuk die voor je zus is

    hoop dat de medicijnen beter aan gaan slaan meid

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Wendy.Mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi kaartje Wendy, heel lief! Ik wens je beterschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,

    Wat laat je ons weer een kunstwerkje zien vandaag helemaal top...ik hoop dat de medicijnen snel het gewenste resultaat zullen geven.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé bah wat ververlend toch weer Wendy dat je weer zoveel pijn hebt, hoop dat de medicijnen zijn werk gaan doen, want een langere tijd wat minder pijn en dat je lekker kan functioneren zou toch wel heel fijn zijn. Maar inderdaad proberen positief te blijven hoe moeilijk dat ook soms is. Je kaart is weer een toppertje, wat is die weer prachtig, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He wat vervelend zeg, het duurt altijd even voordat nieuwe medicijnen aanslaan en hopelijk gaan ze snel helpen, ik duim voor je in ieder geval.
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, echt een schatje en wat zal je zus er blij mee zijn. Heel veel beterschap, hopelijk voel je je weer snel de oude.,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy , ik hoop dat je baat gaat hebben bij je nieuwe medicatie. Wat een super gave kerstkaart is dit .... en een erg leuk idee om die kerstboom-mal zo te gebruiken ( ga ik onthouden hoor ). Ook vind ik je charm gaaf !! Enig idee waar die gekocht is ?? Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is beautiful Wendy. Love the image and such a gorgeous design and embellies.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He vervelend hè je moet altijd maar weer afwachten hoe nieuwe medicijnen aanslaan,hoop dat je minder pijn hebt.

    Wat heb je een bjoetie van een kaart gemaakt voor je zus echt een toppertje,ze zal er vast en zeker blij mee zijn.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wendy,

    Ik hoop dat je nieuwe medicijnen aanslaan en je er beter door gaat voelen.

    Je kaart vind ik schitterend en hoe je dat met die kerstbomen hebt gedaan vind ik vindingrijk super hoor meid en die stansjes staan er prachtig bij je zus zal heel blij zijn met deze kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous card!!! I just love everything about it!
    Hugs,
    Sandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een plaatje Wendy, heel mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi meis, wat naar te lezen dat het minder gaat en hoop nu dat het beter gaat met de nieuwe medicijnen. Laat ze nu maar eens doen wat ze moeten doen. Ik heb de laatste tijd veel hoofdpijn....ik denk dat het van een verkeerde bril komt. Ik heb nu een nieuwe geslepen bril en hoop dat het beter word. Ik had al een geslepen bril maar die ging stuk en dat heb ik laten versloffen en heb een gewone Hema-bril op m'n neus gezet....ja dan vraag je erom natuurlijk. Ik ben benieuwd nu...moet wel wennen weer!
    Nu je kaart...wederom prachtig meis. Bestie is weer super mooi gekleurd, prachtige kleurencombi en mooie details erop. Ik vind hem een topper! Je zus zal hier super blij mee zijn.
    Lieve schat hou je taai hoor, knuffel van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier ben ik weer even....je kerstbomen techniek is zoooo leuk, als het mag van jou wil ik dit ook eens proberen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What an absolutely adorable christmascard!
    I love the colours you´ve used here, and the flowerarrangement is just beautiful. Thanks for sharing it with us at My Besties Norge. Hope to see you back soon. Good luck, hugs from Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy