Feel free to translate!

woensdag 13 november 2013

Dear Santa...

Hallo allemaal,
Om te beginnen iedereen heel hartelijk bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik word er altijd zo blij van! Vandaag ga ik ook mijn best doen om op jullie blogs rond te kijken want dat is al een tijdje niet meer zo goed gelukt...
Ik laat jullie een kaartje zien met een afbeelding van Mo Manning; ze zijn zo ontzettend leuk en schattig vind ik. De afbeelding had ik al eerder ingekleurd, zo handig als je ze dan alleen nog maar hoeft te pakken! Het kaartje heb ik gemaakt met dank aan Hanny, Marrie, Peggy, Jolanda en mijn moeder. Heerlijk om de gekregen spulletjes te gebruiken, wat een luxe.


Gisteren zijn Jolanda en ik samen gezelllig bij Pouwla op de fröbel geweest. Pouwla bedankt voor je gastvrijheid! Het was heel gezellig en ik heb weliswaar ook nog (bijna) een afdrukje ingekleurd. Met de kaart die erbij hoort ben ik bezig maar die mag ik jullie pas over een paar weekjes laten zien.

Ook nog even leuk om te vermelden: mijn christmascard in pink and silver is bij Scrapbook Stamp Society 1e in de DT top-3 geworden, leuk!! Dat zijn toch altijd leuke complimentjes.

Challenge: 

Ik wens jullie nog een fijne week en veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

24 opmerkingen:

  1. wat een mooie vrolijke kaart heb je er weer van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    nou zeg, jij weet wel iemand te verassen hoor! Pakte ik vanmorgen je kadootje uit heb je het ook nog eens gevuld! Wat gaaf! Ik ga het ook maar meteen op mn projektje gebruiken, hihi. Dank je wel meis! Ik vond het ook super gezellig en voor herhaling vatbaar hoor! Ik probeer mn projektje vandaag ook af te krijgen maar dat kan ik ook nog niet laten zien op mn blog
    Je kerstkaart is heel leuk geworden! Mooie kleurtjes.
    Dan probeer ik vandaag ook nog te beginnen aan 'de brief' weet je wel. Wordt een zware dobber maar zal wel goed gaan. Dank je wel voor je steun! En heel graag tot de volgende keer!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww wat een super gaaf kaartje Wendy, ze zijn inderdaad erg schattig die stempels van Mo...gefeliciteerd met je 1e plaats in de Top 3

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor, wat fijn voor je. Deze kaart is weer een bjoetie hoor, wat een prachtexemplaar! Die digi is zo'n schatje en zo mooi ingekleurd, mooie materialen bijgezocht en er een topcreatie van gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Wat heb je weer een superleuke kaart gemaakt, mooi ingekleurd en fijn om je nieuwe spullen te verwerken op een kaart..gefeliciteerd met je 1ste plekje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy, een beeldje heb je weer gefabriceerd...een lust voor het oog en tot mijn schrik zag ik dat ik nog niet had gereageerd op je vorige kaart....ik kan je zeggen dat die ook schitterend is. Soms kan ik het allemaal niet meer bijbenen, ik volg zoveel bloggers en er komen vaak zoveel tegelijk binnen dat het me een beetje te veel wordt. Ik zit soms zo lang dat ik hoofdpijn en flitsen in mijn ogen krijg van het turen op het scherm. Ik vind het allemaal zo leuk wat ik zie en als je zelf reacties wilt krijgen moet je ze ook geven natuurlijk! Mijn man zegt dat ik meer naar mijn laptop kijk dan dat ik achter mijn bureau zit....hij heeft wel gelijk hihi.
    Beetje lange reactie geworden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje, Wendy, zo leuk!
    En gefeliciteerd met je top 3 notering, gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful card Wendy, your colouring is beautiful and love the layers and pretty detail.
    Thank you for joining us at Mo's Challenge
    Hugs Mau xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart, super !
    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dotje van een kaart. Geweldige kleurtjes heb je gebruikt en die stempel is ook zo'n lieverdje....helemaal supergaaf je kaartje.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart! Niet alleen vanwege die grappige stempel, maar je hebt het ook zo mooi ingekleurd en aangekleed.
    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje wendy met deze schattige stempel

    super leuk dat je kaartje in rose zilver in de top 3staat

    en ben benieuwd naar je freubel kaartje straks

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk stempeltje en wat mooi ingekleurd alles bij elkaar een heel mooi kaartje. Ook je vorige kaartjes zijn heel leuk .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om weer eens iets van je te zien Wendy, ik vind het een prachtig kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Wendy, het is hier weer smullen op je blog, prachtige kerstkaart heb je gemaakt, de stempel is ook zo leuk.
    Gefeliciteerd met je eerste plekje, altijd leuk als je uitgekozen wordt toch?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy, hartelijk gefeliciteerd met je behaalde eerste plaats en dik verdiend vind ik...Deze kaart is léuk, grappig die afbeelding en weer zo'n mooie leuke kaart om van te genieten...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Wendy,
    die erkenning voor je gefreubel is altijd weer superleuk! Dat stimuleert, he, hoe gek het ook eigenlijk is...';-)
    Dit kaartje is weer helemaal leuk. Enig afdrukje, mooi ingekleurd en de hele samenstelling is super!
    Hartelijke groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy

    Gefeliciteerd met je eerste plekkie, kan ook niet anders met je mooie kaartje. En nu laat je ons ook alweer zo genieten van je nieuwe kaartje, het is een schatje.
    Fijn dat je zo genoten hebt van het freubeldagje met Jolanda en Pouwla, samen freubelen is heel gezellig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy,wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.Mooie kleuren.En proficiat met je eerste plaats.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat ziet er die leuk uit.
    Zo schattig en heel mooi ingekleurd in mooie kleurtjes.
    Beeldschoon gemaakt Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ha die Wendy,
    het wordt tijd dat ik ook weer eens een Mo afdrukje inkleur, ze zijn zo leuk! je kaart is prachtig geworden:0) ben benieuwd naar je Super girl kaartje...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaartje.Alles zo mooi passend.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wendy,

    Nou zeg heb ik deze schitterende kaart gewoon gemist schaam.
    Ik vind hem super mooi wat is het weer een prachtig geheel geworden en wat heb je de stempel mooi ingekleurd.
    En gefeliciteerd met je eerste plaats je hebt het verdiend hoor je kaart is schitterend.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy