Feel free to translate!

maandag 21 juli 2014

Sea U !

Hallo lieve blogvriendinnen,

Het is rustiger in blogland want het is vakantietijd! Af en toe moet de rem er eens op. Daarom ook dit ingeplande bericht van mij omdat ik aan het checken ben of het nou echt waar is wat ze zeggen van mannen in schotse rokken hahaha!

Voor de challenge van My Besties International heb ik onderstaande kaart gemaakt. Het thema deze keer is Mermaids / zeemeerminnen. De digi die ik heb gebruikt vind je hier en zoals gebruikelijk heb ik haar ingekleurd met copics.


De kaart is voor iemand die deze zomer jarig is en die ik ooit nog eens hoop te ontmoeten. Daarom ook de tekst: Sea U !

Ik wens jullie een heerlijke week met misschien wel veel knutselplezier en anders veel zomerplezier!
Lieve groetjes, Wendy

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart zulke mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Wendy.
    En een fijne vakantie gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak het niet te gek met "checken" Wendy. Je kaartje vind ik trouwens wel TE GEK.....heel MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart is het geworden en wat een grappig stempeltje.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat mooi wendy deze sea kaart bestie zeemeermin mooi ingekleurd mooi dar rode haar prachtig details er op en de vorm van kaart ook erg mooi

    fijne dag nog is gelukkig even wat koeler nu

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is zoals altijd weer super Wendy, een toppertje. En geniet van je vakantie, ben benieuwd of je erachter komt of het klopt wat ze over Schotse mannen zeggen ;-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,mooi zomers kaartje.Leuke tekst.Ben benieuwd of je erachter bent gekomen onder de rokken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een gezellig kaartje gemaakt Wendy. Ik heb je blog zojuist gelinkt in een bericht op mijn blog ;-)
    Fijne vakantie toegewenst en doe je wel heel voorzichtig wanneer je kijkje onder de rokken probeert te nemen...

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een schatje Wendy! te leuke details:0)
    fijne vakantie en veel plezier...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha...en klopt het ??...Een heel lief kaartje met een heel lief meerminnetje heb je gemaakt Wendy. Leuk dat ankertje en die schelpjes erbij,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is gorgeous Wendy. Love the adorable image and design.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Wendy
    Schitterend is je kaart , allemaal leuke details, daar zal de dame in kwestie die deze krijgt als ze jarig is héél blij mee zijn, ook de kleuren zijn beeldschoon.
    Enne voortaan niet meer zo schrikken hoor, het gaat weer aardig goed met mij.
    Dikke knuffel,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart , Wendy !!
    Mooie felle kleuren heb je gebruikt.
    Enne .... niet teveel onder die rokken kijken he. LOL
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wendy,
    wat een super mooie kaart
    schitterend stempeltje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend mooie kaart Wendy. Hij is echt schitterend en heel vrolijke geworden!
    Heb ook even op je blog rondgesnuffeld, wat veel moois!!
    Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy