Feel free to translate!

woensdag 8 oktober 2014

Don't dream your life...live your dreams!

Halloooo lieve bloggers,

Laat ik maar gauw een teken van leven gaan geven op mijn blog anders worden sommigen misschien wel ongerust hihi. 
Vorige week ben ik in het ziekenhuis in Maastricht geweest en er is een (wortel)zenuw in mijn nek uitgeschakeld (= niet leuk!). 
Ik heb daar momenteel heel erg veel last van (o.a. rechterarm) dus veel gefröbel is er niet bij. Maar gelukkig heb ik nog wel wat dingetjes liggen om te laten zien. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn lieve zus. 


Na een dienstverband van 27 jaar (!) heeft ze het lef gehad om haar baan op te zeggen om een nieuwe carrière te kunnen beginnen. Natuurlijk heb ik haar een kaart gestuurd, eentje die ik heb gemaakt met Lavinia stamps. Ik ben persoonlijk he-le-maal weg van deze stempels. 
Ik hou er van om kaarten te maken met verschillende technieken, dit is er dus eentje van.

Enfin, de tekst op de kaart is dus: Don't dream your life, live your dreams! Heel toepasselijk voor mijn lieve zus. 

And then a warm welcome to Christine, thank you for visiting my blog and become a follower! Ofcours I have visited your blog but unfortunately it did not work for me to leave a comment.
Ook een warm welkom voor Gaby, hartstikke leuk dat je mijn blog hebt gevonden!

Gezellig dat je weer langs bent geweest en ik wens je nog een hele fijne dag/avond met natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

15 opmerkingen:


  1. Hoi Wendy,

    Oei zeg, je nek, dat is niet niks wat je hebt laten doen....
    Hoop voor je dat je snel weer de oude hebt en geen pijn meer !
    De kaart voor je zus is echt super gaaf, ik ben gek op elfjes,
    nou die zijn hier wel te zien, en ook van die mooie kleuren,
    geweldig gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor je zus en inderdaad heel toepasselijk die tekst!
    En voor jou veel sterkte, hopelijk kun je snel weer aan de freubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, Vervelend dat je weer zo'n pijn hebt. Je kaart is er niet minder om. Hij is erg gaaf! Super dat je zus deze stap hebt gemaakt, je moet het maar durven. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy, dat klinkt heftig wat ze bij je gedaan hebben, hopen dat je er baat bij hebt. Wat knap van je zus dat ze besluit om voor een carriėreswitch te kiezen, er zijn niet veel mensen die zo'n stap durven te wagen. Je hebt een prachtige en toepasselijke kaart voor haar gemaakt. Zo vrolijk die dansende elfjes en die tekst erbij. Ik ben er helemaal weg van... Nou meis, beterschap met je nek/arm en tot blogs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wendy wat laat je ons schrikken! Das niet niks. Wens je heel veel beterschap en goed herstel... Meis. Maar heb wel genoten van je kaart... Zo mooi en sprookjesachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy
    Dat is balen, ik hoop dat je er snel baat bij hebt en dat je weer wat kan freubelen, heel veel sterkte met je nek en arm.
    Je kaartje voor je zus is echt zooo mooi, knap dat ze die stap heeft genomen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,
    Jij blijft ook maar aan 't tobben, ik hoop dat het op den duur beter zal gaan..Dapper van je zus om iets nieuws te beginnen, je kaartje voor haar is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty.
    Een erg leuk kaartje voor je zus.
    Zo'n operatie lijkt mij precies wel eng. Hopelijk komt er nu snel beterschap. Sterkte Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Wendy,
    dat klinkt inderdaad niet echt leuk. Een zenuw uitgeschakeld omdat je zoveel pijn had? Dan is het toch wel te hopen dat je straks geen last meer hebt van je rechterarm....
    Je kaart is echt geweldig! Die stempels zijn heel mooi! En leuk dat ook jij zulke verschillende kaarten laat zien. Dat houdt het afwisselend en steeds leuk om bij je te kijken.
    Moedig van je zus! Na 27 jaar hoor je een beetje bij het meubilair. Ik hoop dat ze de nieuwe uitdaging leuk gaat vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wendy, this is so beautiful I love the colours and the images are just gorgeous.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy, wat een beauty van een kaart zeg voor je zus! Heel mooi gedaan. Zeker moedig van haar om haar baan na zo'n lange tijd op te zeggen. Deze kaart zal ze zeker mooi vinden!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi wat erg ,ik heb zeker wat gemist en wat ik nu lees is niet leuk maar je kaartje is fantastische wat zal e zus daar blij mee zijn .heel veel sterkte .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai Wendy dat lijkt me idd heel pijnlijk, hopelijk gaat het je snel wat beter! Prachtig kaartje heb je voor je zus gemaakt, en dat is idd lef dat je na zoveel jaren je veilige werkplek ruilt voor een nieuwe uitdaging.

    Groetjes en alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,dat is nogal pijnlijk wat ze in Maastricht hebben gedaan.Hoop dat je er gauw baat mee hebt.Mooi kaartje heb je voor je zus gemaakt.Leuk de tekst erbij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy