Feel free to translate!

donderdag 26 maart 2015

Gelli Plate kaarten

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie iets anders zien. Laatst heb ik weer lekker gestoeid met de Gelli Plate. Daar kun je leuke achtergronden mee maken, zowel met inkt als met verf. Je begint met een wit stukje papier en zie wat je er vervolgens van kunt maken. Op de eerste kaart heb ik voornamelijk inkt gebruikt en op de tweede kaart verf.


Ook heb ik veel gewerkt met stencils en structuurpasta.


Erg leuke voor de afwisseling en heerlijk om te doen!

Vorige week heb ik bij Kaartjes-inspiratie-challenges de top 3 gehaald met deze kaart, joehoe! Erg leuk!

Ik wens jullie nog een fijne week met natuurlijk veel frobelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

18 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten Wendy!
    Knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave techniek en wat een leuke kaarten, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. te gek Wendy enne in het echie zijn ze nog mooier:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer eens iets heel anders.
    Ik kan me best inbeelden dat dit leuk is om te doen.
    't Geeft zowel met inkt als met verf een prachtig resultaat.
    Mooi gedaan Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee schitterende kaarten.Lijkt me wel leuk om zelf achtergrond voor de kaartjes te maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee schitterende kaarten.Lijkt me wel leuk om zelf achtergrond voor de kaartjes te maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze allebei mooi Wendy. Kleurrijk, vrolijk, jong...ik kan me voorstellen dat je er met heel veel plezier aan gewerkt hebt.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk spul is dat hè Wendy! Prachtig is het resultaat geworden en het is toch heerlijk om af en toe iets anders te maken! Je kaartjes zien er echt prachtig uit!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een gave kaarten! Op deze manier heb je echt geen mallen nodig, ik mis ze hier niet eens! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy
    Wauw, dit zijn prachtige kaarten geworden, héél iets anders als dat we van je gewend zijn, maar wat gaaf gedaan zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooie achtergronden heb je daar mee gemaakt meid
    prachtige kleuren gebruikt er mee maar heel gaaf gedaan

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige technieken zijn dit toch. @ geweldig mooie kaarten Wendy, fijn dat je meedoet bij KIC. Veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. STUNNING!! Thanks for joining us at QKR Stampede Challenge "Think Spring"!

    Brenda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf Wendy!!! Ik vind het echt heel erg leuk :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy
    Wat zijn je kaartjes gaaf en vrolijk, heel leuk om te doen ook denk ik. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Addicted to Stamps.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy,
    wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Ik vind ze stuk voor stuk helemaal super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,

    Prachtige kaart. Kei mooie achtergrond. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag je terecht winnende kaart bij de kic challenge en moest even een kijkje komen nemen op je blog .
    Gefeliciteerd !!
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy