Feel free to translate!

dinsdag 14 maart 2017

Enjoy!

Hallo allemaal,

Wat heerlijk lenteweer is het de laatste dagen....eindelijk! Hoop dat jullie er ook van hebben genoten. 

Vandaag is een nieuwe challenge gestart bij Crafty Sentiments. Deze keer is het thema: Any Shape, dus elke vorm mag. Ik heb deze kaart gemaakt:


Het model kaart is een mal van de Action, de rubber stempel vind je hier en heb ik zoals gewoonlijk ingekleurd met Copics.

Even een kleine aanvulling op dit blogbericht van gisteren want vandaag heb ik erg leuke post ontvangen. Omdat ik de eerste plaats heb gehaald bij 't Scraphuis kreeg ik dit thuisgestuurd:


Keileuk, ik ben er enorm blij mee!

Ik wens jullie nog een fijne week met hopelijk veel fröbelplezier!

13 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Wendy. En zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaart Wendy...echt een grappig geheel met leuke details!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker genieten met dit mooie weer Wendy! Je kaartje ziet er weer mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy we hebben zeker genoten in het weekend van het mooie weer Gisteren en eergisteren was het hier bewolkt en mist
    wat is je kaartje prachtig en wat een lieve digi en zo mooi ingekleurd !!
    Dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JAAA, ik heb er van genoten! Wat een prachtige kaart is dit. heel feestelijk en vrolijk. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè Wendy dat de dagen weer langer worden en we kunnen genieten van de mooie dagen! Je kaartje geniet ik ook van...vrolijke stempel en feestelijk met de vlaggetjes en alle bloemetjes! Dankjewel dat je zo trouw mee doet met onze challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy
    Het is idd heerlijk weer waar we van genieten en van mij mag het zo blijven hoor.
    Je kaartje is weer kei leuk met dit lieve stempeltje en het geeft een mooi effect om die vlaggentjes dubbel en verspringend erop te verwerken.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous, fun card, great image and design. Sorry I'm late with my comment. Thanks for sharing with us at Crafting from the Heart.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje wendy net als al je andere creaties ook de label met mix media en vogel prachtig gefeliciteerd met je mooie prijs geniet er van meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaart! Leuk gedaan.
    Dank-je-wel voor je deelname aan onze BINGOchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy