Feel free to translate!

woensdag 5 november 2014

Still looking good!!

Hallo blogvriendinnen,

Vandaag een vrolijkere kaart dan in mijn vorige post.
Bij Creative corner heb ik de eerste plaats gehaald...yeah!! Deze challenge werd gesponsord door Digistamps4Joy en zij hebben me gevraagd om gastdesigner te zijn. Ik heb deze kaart gemaakt en die is vandaag op hun blog te zien:



Bij Paradise of stamps ben ik in de top 3 beland en ook daar mag ik gastdesigner zijn, maar deze kaart volgt pas over een paar weekjes. Wat is het toch heerlijk als je kaartjes eruit worden gepikt, dat doet een mens goed!

Vorige week is Jolanda bij mij geweest, we hadden een heuse gelli-plate-date! We hebben allebei voor onze verjaardagen een gelli-plate gekregen en daar zijn we samen mee aan de slag gegaan. Het is zo ontzettend leuk om te doen! Als je er nog nooit van hebt gehoord, zou je eens filmpjes moeten kijken op youtube. Je kunt zowel inkt als verf gebruiken. Zo kun je de meest originele achtergronden zelf maken (oftewel: lekker kliederen)!


Dames, wie gaat er zaterdag naar de KreaDoe? Misschien komen we elkaar wel tegen!!

Ik wens jullie nog een hele leuke week met misschien wel veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

13 opmerkingen:

  1. Zo gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Wendy. Prachtig!
    Ben benieuwd naar je gellikaarten, leuk!
    Gefeliciteerd met je top 3 notering en veel plezier op de Kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi tag Wendy!
    De kleuren die je hebt gebruikt zijn schitterend en lekker vrolijk.
    Ben er helemaal weg van, schitterend gemaakt!!
    Lieve groetjes,
    Marleen
    (ik ga zondag naar de Kreadoe)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave tag Wendy!! leuke kleurtjes:0)
    onze gelli-plate-date was zeker geslaagd! op naar de volgende!
    verheug me al op zaterdag!!!
    liefs Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Thank you for joining this week at QKR Stampede Good luck and We hope you'll join us again soon
    Zoe x
    Handmade with lots of Love

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Je hebt weer een prachtige kaart om te laten zien en wat is het inderdaad leuk als je kaart wordt gekozen door het team, het is een super mooi voorbeeld kaart geworden...leuk hoor gast DT. Een gelli plate daar heb ik niet eerder van gehoord en ga zeker even op you tube kijken. Heel veel plezier op de KreaDoe zaterdag en jammer maar ik ga één dag later dus gaan we elkaar niet zien!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat een mooi Tag Wendy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag en wat een grappige afdrukje heb je gebruikt.Van welk merk is ze????groetjes Margo.Oooo vergeet ik nog te zeggen proficiat met je gast dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful project! I LOVE the colors you chose & the design is awesome as well! Thanks so much for joining us this week at QKR Stampede for the weekly challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so cute and great coloring, nice job! Thanks for joining us this week at QKR Stampede.
    Karal DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a very cute cardwith a funny image.
    Thanks for joining us this week at QKR Stampede.
    Alex.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een schatje is dit Wendy. Gaaf afdrukje en je hebt er een hele leuke tag mee gemaakt. Super voor je dat ze je kaartjes eruit pikken maar ik vind zeker dat je dat verdient. Gaaf hoor dat je dan ook gastdesigner mag zijn. Jullie gelli-platemiddag ziet er geslaagd uit, ben benieuwd wat er nog allemaal gaat volgen..hihi. Veel plezier op de Kreadoe, was gezellig, ik ben dus al geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige label kaart en lief stempeltje prachtig ingekleurd super voor je dat je twee keer gast desig mag zijn en zeker verdient meid heel veel plezier op de kreadoe
    ik kan niet gaan hellaas

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy