Feel free to translate!

maandag 1 december 2014

Christmas Cuddles

Hallo blogvriendinnen,

Bedankt voor alle lieve berichtjes die ik mocht ontvangen naar aanleiding van mijn vorige bericht.
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad....lekker koud hè!

 Ik ben weer langzaam begonnen met fröbelen sinds ik uit het ziekenhuis ben, heerlijk!
Voor Paradise of Stamps mocht ik Guestdesigner zijn! Ik heb deze kaart gemaakt en het schattige beertje en muisje ingekleurd met copics. 
Gelukkig had ik de digi al klaar voordat ik in het ziekenhuis belandde, dus mijn kaartje was zo klaar en gelukkig nét op tijd. ;-)


Vorige week waren Pouwla en Jolanda bij mij op ziekenbezoek en toen kreeg ik dit van Pouwla:


Knap gemaakt hè! En ongelooflijk lief dat ze dat voor mij heeft gemaakt....eh gehaakt. Nogmaals dankjewel Pouwla. Ik heb haar foto's geleend want zo mooi kan ik ze niet maken. ;-) En Jolanda had mij in het ziekenhuis verrast met bezoek en veel lekkers! Wat zijn het toch schatten!

En tot mijn vreugde heb ik de challenge gewonnen bij Kaartjes Inspiratie Challenges! Zo gaaf! Ik vind het altijd zo'n vet compliment!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met misschien wel veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges

23 opmerkingen:

  1. wat een leuke tag en wat een schattig stempeltje
    heel erg leuk geworden

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je weer een beetje hebt kunnen freubelen Wendy! je kaart is super cute:0)
    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

      Verwijderen
  4. Wat leuk geworden, Wendy. Die afbeelding is echt super schattig!
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat en je weer wat afleiding kunt vinden in het freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er mooi uit! Fijn dat je weer creatief bezig kunt zijn! geniet ervan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat ben jij door Pouwla verwend zeg, prachtige poncho hoor!!
    Fijn dat je weer een beetje aan de freubel bent en nu wachten op de volgende operatie ;-)
    Je labelkaart is prachtig geworden!
    Die chocolade zal ik inderdaad maar voorlopig dichtlaten...

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag.Fijn dat je weer wat kunt freubelen.En wat ben jij verwend!!!!!! Prachtige poncho.schitterende kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje mooi ingekleurd en de omslag doek is heel prachtig je bent maar verwent.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy
    Super fijn dat je zo verwend bent door Pouwla en Jolanda, dat is genieten.
    Je labelkaart is schitterend met dit lieve stempeltje, en wat fijn dat je weer een beetje kan freubelen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy,
    wat een schattig kaartje en wat heb je hem mooi gekleurd! Mooi hoor! En wat de omslagdoek betreft...heel graag gedaan.
    Fijne week meis, knuf Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief labelkaartje Wendy, fijn dat je weer een beetje kan freubelen. Je omslagdoek is práchtig..mooie kleuren en patroon. Zó lief van Pouwla en Jolanda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy, wat een schitterende kaart! erg leuk geworden en wat is de omslagdoek gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy, fijn dat het weer wat beter gaat en je een beetje hebt kunnen freubelen en wat is je label super gaaf geworden! En ook super verwend door Pouwla en Jolanda...lief hoor! Hou je goed de aankomende tijd en alles wat er nog komen gaat!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,
    wat en enige kaart/tag heb je gemakt! Ik vind hem super. Gefeliciteerd met je prijs bij KIC. Altijd zo super als je kaart zo gewaardeerd wordt.
    En jij bent super verwend met die mooie omslagdoek van Pouwla en de verwennerij van Jolanda..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahw... die tag is zo schattig!
    Heel leuk.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is prachtig en zo schattig gedaan , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie tag kaart wendy prachtig ingekleurd en super kadootjes gekregen en leuke dat je weer wat hebt gewonnen meid

    fijn om te horen dat je weer wat aan het freubelen bent

    lieve gr roelie en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Wat een prachtige kaart. Heel mooi.Leuk dat je meedoet met KIC en DCZ en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KaartjesInspiratie Challenge
    DT Creative Colors Challenge
    DT Friday Sketch Challenge
    DT De Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,
    Wat een schitterende tag !!
    Wat lief van Pouwla en Jolanda om je zo te verwennen .
    Snel beterschap Wendy ..
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi label. Lief plaatje heb je gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,

    wat een leuke tag heb je gemaakt, zo fijntjes, mooi hoor!
    Ook het kleuren, mooi, mooi.
    Gezellig dat je hebt meegedaan met de challenge van Creashop Duymelot en ik wens je succes met de challenges,

    groetjes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy