Feel free to translate!

woensdag 13 juni 2012

Father's Day


En weer een mannenkaartje! Deze keer voor vaderdag. Helaas kan ik het kaartje niet zelf brengen omdat mijn lief op dit moment op de operatietafel ligt. Het weekend zal in het teken staan van zijn herstel ipv vaderdag.


With all my love voor mijn (stief)vader. Omdat hij is wie hij is.



Het afdrukje komt uit de Fortune Collection van Magnolia. Voor alle vaders een hele fijne zondag gewenst. En natuurlijk ook voor alle andere mensen!

Groetjes, Wendy

5 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, sterkte met je lief als eerste, ik hoop dat hij snel weer zal herstellen/opknappen. Wat heb je mooie kaarten gemaakt zeg, heb ze allemaal even stuk voor stuk zitten te bekijken, ik vind ze stuk voor stuk top. En je (stief)vader zal zeker blij zijn met zijn kaartje voor vaderdag ook al kan je hem zelf niet brengen.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, dank je voor je lieve woorden!! Met mijn lief gaat het goed, de operatie is geslaagd. Hij zal alleen nog een hele tijd moeten herstellen. Super om te lezen dat je mijn kaarten mooi vindt! Ik word er echt een beetje stil van...zeker omdat ik nog maar zo kort bezig ben. Het is superleuk om te doen. Het is nu even druk omdat mijn lief niets kan, maar binnenkort zet ik weer een paar creaties op mijn blog. Hartstikke bedankt voor je reactie! Groetjes van Wendy

      Verwijderen
  2. Hoi Wendy ik zie net op mijn blog dat je mijn volger bent geworden super vind ik dat, toen ben ik bij jouw aan het kijken gegaan en je hebt er een volger bij hoor meisje,wat maak jij ook prachtige kaarten . Ik hoop dat we leuke berichtjes met elkaar uitwisselen en dan kan ik je ook beter leren kennen. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, Mijn moeder zei dat je van die schitterende kaarten maakt, nou het is echt waar! Super hoor! Ik ben gelijk volger van je geworden, ik vind je kaarten zo gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy! Wat lief, bedankt voor je reactie. Wat een mooi compliment van iemand die zelf geweldig mooie kaarten maakt! Ik heb je blog net gezien en ben ook meteen volger geworden. Supermooie kaarten! Groetjes, Wendy

      Verwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy