Feel free to translate!

vrijdag 22 juni 2012

Natures smile




Dit manneke kijkt zo lief! Ik heb deze afbeelding al vaker gebruikt maar hij blijft leuk vind ik. Op de foto komt het allemaal wel iets fletser over dan in werkelijkheid. Ik vind het toch wel moeilijk om een kaart goed op de foto te zetten, qua belichting. Het ligt er volgens mij ook maar net aan hoe het daglicht op het moment van fotograferen binnenkomt.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn (en droog!) weekend!
Groetjes uit een nat en niet zonnig zuiden!
Wendy

10 opmerkingen:

  1. Wat maak je mooie schattige kaartjes Wendy.
    Deze is ook super. 'k Hou wel van die Bildmalarna stempeltjes. Een lieveke hé.
    Je hebt hem prachtig ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carla! Het is inderdaad een lieveke! Heb ook nog een afdrukje van zo'n meisje en zij kijkt ook al zo superlief. Zal daar binnenkort ook eens een kaartje mee maken. Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  2. Wat een lieverdje Wendy heerlijk dat je zo lekker bezig bent,wat je foto's betreft dat heb ik ook hoor,ik woon op de 2e etage in een flat en daar staat een enorme eikenboom en mijn foto's zijn ook niet zo als ik het graag zou willen.Dan denk ik maar zo het gaat om de kaart als het somber weer is zoals nu dan kan ik bijna helemaal geen foto maken.Je hebt het afdrukje héél mooi gekleurd ik hou hier wel van, en net wat Carla zegt is het een lieveke .
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha lieve Corrie, aha je snapt mijn foto-maak-probleem! Ik woon vier hoog en of de zon schijnt fel binnen of het is inderdaad te donker bij somber weer. Ach, zolang de kaartjes maar leuk zijn! Liefs, Wendy

      Verwijderen
  3. Deze kaart is ook weer super! Je kleurt prachtig en alles is mooi op elkaar afgestemd! Fijn weekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy, als eerst hoe gaat het met je lief. Ik hoop dat hij al wat opknapt. En je kaartje hij is superlief en wat heb je die kleuren mooi bij elkaar gezocht. Hij komt wel heel goed over hoor op je blog. Ik vind je kaartje helemaal toppie. Jij ook een fijn weekend, en eh hier is ook niet veel beter in Noord-Holland wat het weer betreft hahaha.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy, jij vroeg je af of ik mijn afdrukjes al binnen had en ja die waren er donderdag al, supersnelle levering. De kaart die ik gisteren heb gemaakt dat afdrukje is er eentje van die ik heb ingekleurd. Er is helemaal mis mee met die afdrukjes en voor dat geld. Fijn weekend meis.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy, ben toevallig op je blog terechtgekomen. Erg mooie kaartjes maak je, ik ga je volgen hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy, ik zag je berichtje op mijn blog, wat leuk dat je ook mijn volger geworden bent. jij maakt ook leuke kaarten zeg! erg mooi. Heb je ooit vragen, stel ze gerust, mischien kunnen we elkaar helpen...
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn blog, Brenda!! Dank je wel, ook voor het aanbod om vragen te stellen. Ik kom nog maar net kijken in kaarten- en blogland, dus ben nog helemaal een groentje wat dat betreft! Maar vind nog het allermooiste aan dit alles om zoveel leuke en lieve mensen te ontmoeten! Groetjes, Wendy

      Verwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy