Feel free to translate!

dinsdag 19 juni 2012

Natte voeten..


De hoosbui van gisterochtend heeft veel mensen natte voeten bezorgd! Dat bracht mij op het idee om met deze afbeelding een kaartje te maken. Ik zie dat de foto's niet echt goed zijn gelukt maar hopelijk is het nog duidelijk genoeg.


Hopelijk kunnen we binnenkort op deze manier de voetjes koel houden!

Bedankt voor de lieve reacties na de operatie van mijn lief. Het gaat naar omstandigheden goed met hem. Hij zal nog een poosje nodig hebben om te herstellen. De vakantie is geannuleerd dus misschien heb ik deze zomer wel heel veel tijd om kaartjes e.d. te maken! Ieder nadeel heeft zijn voordeel, haha!

Groetjes, Wendy

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Superleuke kaart. Veel sterkte met het herstel van je lief en veel plezier met kaarten maken. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto is wel heel erg goed gelukt, wat een topkaartje is dat, ik vind die stempel van Tilda zo ontzettend lief en kwam toevallig vandaag op een webshop waar je alleen maar afdrukjes van magnoliastempels kan bestellen en die kosten maar € 0,10 per stuk. En wat denk je heb volgens mij net zo'n soort afdrukje besteld, je ziet deze stempel bijna nergens in webshops, tenminste ik ben ze nog niet tegengekomen. En shame on me, durf het bijna niet te zeggen maar heb wel 49 afdrukjes van Tilda besteld, kon niet kiezen. Maar voor 4,90 euro kan er niet veel stuk en om nou al die stempels te kopen, kost me een kapitaal hahaha. Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je lief en ik hoop dat hij snel herstelt. Maar net zoals jij zegt aan ieder nadeel zit een voordeel, kunnen wij meer van je kaartjes genieten nu je niet op vakantie gaat. Ik vind deze kaart helemaal super. Je hebt het prachtig ingekleurd, ook zo mooi die schaduw in haar haart. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wendy, ben ik nog heel even. Als je bij jou een bericht plaatst moet je een code invoeren voordat je het kan publiceren (woordverificatie) en die codes zijn heel vaak moeilijk te lezen. Misschien heb je daar wel bewust voor gekozen hoor maar je kan het ook uitzetten bij instellingen en dan volgens mij onder het kopje berichten of iets dergelijks. Denk dat je dan veel meer berichtjes kan ontvangen. Wil me nergens mee bemoeien hoor maar zie het maar als een tip :>)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita! Bedankt, bedankt, bedankt! Voor al je mooie woorden en voor de tip! Hahaha, ik ben echt nog een groentje in blogland dus iedere tip is van harte welkom. Ik heb het meteen aangepast (hopelijk is het ook gelukt!). Wat goed dat je die webshop hebt gevonden (ik hou me trouwens aanbevolen als je wilt prijsgeven welke webshop het is!). Het scheelt inderdaad een hoop geld. Ik heb zelf bijna geen stempels maar heb afdrukjes gekregen van iemand, waar ik natuurlijk heel dankbaar voor ben. Als beginner heb ik sowieso nog niet zoveel spulletjes maar beetje bij beetje komt het wel (goed sparen!). Ik waardeer je reacties enorm Anita! Groetjes, Wendy

      Verwijderen
    2. Hoi Wendy, natuurlijk wil ik je die webshop prijsgeven, het is http://www.kreatiefhoorn.nl/ Dan bij online winkel en magnoliastempels aanklikken, de zijn bij hun alleen als afdrukjes te bestellen via hun website, je kunt daar geen magnoliastempels kopen namelijk. Maar voor € 0,10 per stuk en dat is toch geen geld. Een nieuwe stempel kost toch al gauw bij 10 euro en misschien gebruik je die maar 1 of 2 keer. Heb ze nog niet binnen jammer genoeg want ben wel benieuwd op wat voor papier ze ze afdrukken, weet wel met mementoinkt en dat is goed om met markers te werken. Ga maar eens kijken, ze hebben echt heel veel stempels. En die spulletjes die komen vanzelf, hoeft toch ook niet allemaal in één keer, hou zelf op internet allemaal aanbiedinen in de gaten en dat kan soms heel veel geld schelen. Ben benieuwd of je daar ook stempels vindt, spannend! Groetjes van Anita

      Verwijderen
    3. Nog heel even, je hebt inderdaad de woordverificatie uitgezet, toppie, zo kan men veel makkelijker een reactie bij je plaatsen.

      Verwijderen
    4. Hoi Anita, bedankt voor de tip! Het lijkt inderdaad een fijne webshop. Dat scheelt wel een boel geld zeg. En wat een leuke afdrukjes van magnolia. Ik heb al meteen op de site gekeken. Ook hele leuke stempels hebben ze trouwens. Heb je de afdrukjes inmiddels al binnen gekregen? Toch altijd spannend zoiets.
      Haha, geweldig dat het gelukt is met de woordverificatie hè. Ik vind het heel attent dat je het me hebt doorgegeven. Net zoals dat ik nog handig moet worden in het maken van kaartjes, moet ik ook nog handig worden in mijn blog!
      Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  4. Halo Wendy super om na de moeilijke tijd die je hebt gehad en nog hebt een prachtig kaartje aan ons te laten zien,wat heb je een schattig kaartje gemaakt,de kleuren zijn ook schattig en als je eens wist wat een leuke magnolia stempels uitkomen de aankomende tijd prachtig gewoon,de hobby van Cindy mij is van 3d kaartjes uitgegroeid tot bijna verslaving het is ook zo leuk om te doen.Jammer dat je niet met vakantie ga maar dan heb je tijd om mooie kaarten te maken en kunnen wij ervan genieten lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om je reactie te lezen Corrie! Dank je wel. De verslaving waar je het over hebt, begin ik ook al te voelen! Wow, komen er weer stempels van Magnolia uit? Ben erg benieuwd. Ik vind het heel erg leuk dat je deze hobby samen met Cindy deelt, lijkt me heel gezellig! Het is een hectische tijd voor me en dat blijft nog wel even. Maar zolang ik tussendoor maar leuke dingen kan maken, hoor je mij niet klagen! Ik vind het echt helemaal geweldig dat ik het blog heb ontdekt. Je komt alleen maar leuke mensen tegen! Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  5. Hallo Wendy wil je even je e-mail adres sturen ik wil je iets vragen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy