Feel free to translate!

dinsdag 26 juni 2012

Sweet taste of summer


Welkom op mijn blog lieve volgers! Leuk dat jullie me hebben gevonden. En bedankt voor alle lieve berichtjes die jullie achterlaten. Ik vind het erg leuk om te lezen en waardeer het zeer.

Zo, dat ik dat maar eens gezegd mag hebben. Ik ben erg blij met jullie!

Vandaag ben ik blij verrast door de lieve schatten Corrie en Cindy. Ze weten wel waarom. Ik ben met stomheid geslagen dat er zulke lieve mensen bestaan en er helemaal van onder de indruk wat ze voor mij hebben gedaan.
Mijn dank is zeeeeeeeer groot!!!!!


Eindelijk is mijn kaartje 'vissertje' klaar! Het heeft even geduurd omdat ik er niet lekker lang aan door kon werken. Maar ik ben wel blij met het resultaat. Voor de visjes heb ik even moeten zoeken want ik had ze niet en wilde ze er persé bij hebben.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge The Dutch Magnolia Chickies met als uitdaging VAKANTIE. Ook doe ik mee met de challenge It's a Magnolia Challenge met als opdracht EDWIN.


Gelukkig gaat de temperatuur de komende dagen omhoog en zal het minder regenen zodat we lekker naar buiten kunnen. Ook fijn voor de mensen die graag vissen. Ik hoor daar niet bij want eigenlijk heb ik helemaal niks met vissen; ik eet niet eens graag vis, haha!

Ik hoop gauw weer aan een volgend kaartje te kunnen beginnen!

Groetjes, Wendy

13 opmerkingen:

  1. Het is goed hoor wijfie fijn dat je er blij mee bent,dit is ook weer een lief kaartje mooi ingekleurd en die visjes zijn gaaf zeg.Nu maar hopen dat het mooi weer blijft en als dat niet zo is gaan we lekker door met freubelen.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wendy wat is je kaartje super geworden, je kleurt ook zo mooi in. Ken deze stempel helemaal niet maar wat is hij leuk zeg. Wat lief dat Corrie en Cindy je ergens mee hebben verrast, zijn ook hele lieve mensen, altijd trouw met lieve berichtjes. Enne het lijkt wel of ik in een rap tempo allerlei kaarten uit mijn mouw schut, maar maak ook niet zulke ingewikkelde kaarten. Zie soms op blogs zulke prachtige creaties, net kunstwerkjes, maar als ik bezig ben met een kaartje wil ik hem eigenlijk ook af hebben hahaha (mevrouwtje ongeduld). Maak mijn kaarten ook alleen maar in de avonduurtjes als mijn jongste op bed ligt, want met hem erbij ben ik alleen maar bezig met achter hem aanrennen omdat hij weer wat heeft gepakt. Afgelopen weekend was hij bij zijn vader dus dan kan ik lekker mijn gangetje gaan met kaarten maken. Nogmaals Wendy ik vind je kaartje super!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, dank je wel.. Corrie en Cindy zijn zulke lieve mensen. Het is zo leuk om via dit blog allerlei mensen te 'ontmoeten'. En ook nog allemaal leuke mensen, net zoals jij ook bent. Haha, snap heel goed dat je een kaartje gauw af wilt hebben. Ik ben zelf altijd nieuwsgierig naar het eindresultaat terwijl ik er nog mee bezig ben. Heerlijk zo'n weekendje lekker losgaan op kaarten maken! Liefs, Wendy

      Verwijderen
  3. Een erg leuk kaartje Wendy en prachtig ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy, Fijn dat je blij bent, graag gedaan hoor! Je kaart is weer geweldig. Je zou eens aan een wedstrijd mee moeten doen, je kaarten zijn zo gaaf! Als je niet weet hoe je dat moet doen, dan kan ik je er altijd mee helpen. Mijn brikkie is inderdaad goedgekeurd, kan er weer een jaartje mee voort. Veel plezier met het kaarten maken, maar ik denk dat dat wel gaat lukken :). Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieve Cindy. Ik ben blij dat je brikkie er weer een jaartje tegen kan! Dat is voor mij en mijn kleine smurfenauto ook ieder jaar weer een opluchting.
      Ik zie inderdaad dat jullie regelmatig aan wedstrijden mee doen maar ik heb werkelijk geen idee hoe dat verder werkt. Ben echt nog een groentje hier hè! Ik zou graag eens een keer willen horen hoe dat in z'n werk gaat. Je moet dan aan bepaalde voorwaarden voldoen, klopt dat? Nu lekker slapen en morgen hopelijk tijd vinden om lekker te freubelen! Lieve groetjes, Wendy

      Verwijderen
  5. Hoi Wendy, leuk dat je mijn blog hebt gevonden en ik ga mij ook hier bij jouw volgers voegen. je maakt prachtige kaarten dus dat wordt leuk om in de gaten te houden hoe het je vergaat hier in blogland.
    Zéker mee gaan doen met challenges hoor, je kaarten zien er super uit dus dat wordt nog concurrentie voor ons. Leuk!
    Fijne dag en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah wat een schatje en je hebt hem zo mooi gemaakt.
    Erg leuk dit vissertje.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy
    erg mooi gemaakt, leuk om te zien, en het is een prachtige afbeelding. mooie kleuren.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! De visjes zijn super leuk en maken jou kaart helemaal af (vind ik;)).
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi !!
    Ik denk dat voor velen inderdaad het vissen een echte vakantiebezigheid is.
    Day heb je goed gezien !
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Een prettig weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy

    Via via heb ik je blog ontdekt en zie alleen maar prachtige kaartjes, alles is ook zo mooi ingekleurd.
    Dit kaartje vind ik echt prachtig en die vissen horen er gewoon op.
    Ik heb me aangemeld als volger bij je en ben de dertiende zag ik, laat dat nou mijn lievelings getal zijn :-))

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy