Feel free to translate!

woensdag 6 juni 2012

New home!


En dit is dan mijn eerste kaartje op mijn splinternieuwe blog! Een collega van mijn lief  heeft een nieuw huis gekocht en daar hoort een kaartje bij!


De stempel is uit de Magnolia Princes and Princesses Collection en is ingekleurd met zowel copic- als flexmarkers. Het papier met stenen komt uit de oude doos en is van Crea Motion: Bricks. Hopelijk vinden jullie het een leuk kaartje!



Met een klein lieveheersbeestje erop dat de nieuwe bewoners hopelijk veel geluk zal brengen in hun nieuwe woning!

Groetjes, Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy